Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Olek <alexhawk_at_usuntentekst_onet.pl>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 11:05:07 MET DST

On 2010-06-12 00:24, Konrad Kosmowski wrote:

> 1. Nie ma takiej reguły.

oczywiście że nie ma napisałem "Z REGUŁY", naucz sie prosze czytać ze
zrozumieniem!

> 2. W zasadzie cokolwiek w SMART to sygnał, że dysk jest jebnięty - w zależności
> od tego jaki mamy serwis to możemy czekać, aż się wywali albo po prostu go
> wymienić.

a więc Z REGUŁY najpierw są błędy SMART.

> Poleganie na niezawodności jednego dysku to głupota - niezależnie od marki bo
> ona nic nie znaczy - jedyne co się liczy to poziom serwisu.

zależy do czego używasz tego jednego dysku - chyba że do domowych kompów
wszędzie wstawiasz mirroringi i backupy okresowe.

> To jest przecież banalne i ile to można powtarzać? Zależy Ci na bezpieczeństwie
> i dostępności danych - rób backupy i RAID. I tyle - prosta sprawa - jestem to w
> stanie wytłumaczyć np. mojemu dziadkowi na podstawie prostych analogii. :) Aż
> dziw bierze, że młodzi komputerowcy tego nie łapią.

Ale co sie spinasz, weź oddychaj. Nnie czepiajmy się szczegółów
technicznych i nie bijmy niepotrzebnie pianyh, OK?
Akurat nie jestem "młodym komputerowce", ale jak widać DINOZAURY
informatyczne są strasznymi pieniaczami :)

Po prostu NO MORE MAXTOR!