Re: problem z poprawnym nagraniem plyty DVD DL

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 21:11:13 MET DST

Użytkownik "ApanasBudriszko" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hup0sa$i7n$1@inews.gazeta.pl...

> "jakiegoś ripa" co to takiego ? jaki to materiał (mpeg2, mpeg4, iso, etc)
> człowieku jak ci ktoś ma pomóc jak nie podajesz nawet odrobiny szczegółów

Nie przesadzasz troche z tym brakiem odrobiny szczegolow? Napisalem to co
wiedzialem, moze nie kazdy zna sie na tym tak jak ty. Nie wiem co sie dzieje
z ta grupa ale czasem mam wrazenie, ze kazdy robi laske, ze odpowie na
pytanie. A jak juz nie daj boze pytanie jest nieprecyzyjne to trzeba
zmieszac z blotem autora, no bo jak smial. Najlepiej wszystkie dane i
sugerowane rozwiazanie problemu podac na tacy tak zeby znawcy mogli laskawie
odpowiedziec tylko "tak" lub "nie".

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/