Re: problem z poprawnym nagraniem plyty DVD DL

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 21:01:20 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:huqer7$atq$1@news.task.gda.pl...

> Dla ciebie chyba z częstotliwością = o częstotliwości.
> Człowiek usłyszy dźwięk, który jest wydawany z częstotliwością 2-3 Hz
> (tak jak przytoczyłeś koło fortuny), ale nie usłyszy dźwięku o
> częstotliwości 2-3 Hz. Najpierw naucz się wyrażać co masz na myśli.

Czlowieku, ty jestes tak ograniczony czy po prostu lubisz sie czepiac? Dla
mnie terkotanie o czestotliwosci 2-3 Hz to terkotanie pojawiajace sie z taka
czestoscia, nie pisalem nic o czestotliwosci dzwieku. I jak widac niektorym
udalo sie zrozumiec o co mi chodzi wiec moze warto czasem wykazac odrobine
elastycznosci a jesli to cie przerasta to po prostu nie odpisuj, nie masz
takiego obowiazku.

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/