Re: MIDI CMI8738

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 13:09:11 MET DST

On Thu, 10 Jun 2010 11:54:11 +0200, "Wiktor S."

>Prawdopodobnie to MPU-401 oznacza wyjscie cyfrowe MIDI na porcie joysticka
>(czy plyta ma takie gniazdo?)

Game port jest, czy z midi to nie wiem.

>A zobacz i poszukaj - wszystkiego zwiazanego z MIDI albo MPU.

Jest jedno ustawienie dotyczace midi, wtedy winda wykrywa drugi port
MPU-401. Chyba z innej kosci.

W sumie to by mnie nie zdziwilo gdyby ten wewnetrzny syntezator mial
taki sam interfejs programowy jak do zewnetrznych.
Ale chyba tak nie bylo - dawniej chyba tez byly te MPU, i osobno ten
wewnetrzny.

J.