Re: MIDI CMI8738

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 12:45:44 MET DST

On Thu, 10 Jun 2010 11:45:12 +0200, Gabriel wrote:
>Zadaj konkretne pytanie, bo z Twojej wypowiedzi wynika, że masz mgliste
>pojęcie syntezatorze MIDI w swoim pececie i jeszcze mniejsze o
>konfiguracji. Może ktoś Ci odpowie, jak będzie wiedział, o co konkretnie
>pytasz.

Liczylem na to ze ktos kto ma dobre pojecie bedzie wiedzial o co
chodzi, nawet jesli problem objasni ktos majacy mgliste pojecie tak
jak ja :-P

A chcesz konkretne pytania, to prosze bardzo:
-czemu dawniej mialem inny syntezator do wyboru, a teraz nie mam ?
  glowy nie dam, czy zniklo po ostatniej reinstalacji, czy juz
  pozniej.

-czy ten wewnetrzny syntezator trzeba jakos wlaczyc zeby moc go
  zainstalowac, a jesli tak to jak ?

-skad sciagnac drivery obslugujace syntezator w tym chipie,

-jaki jest adres strony opisujacej prawidlowa instalacje

-czy poprzednie pytania sa zasadne, czy po XP tego juz nie obsluguje i
obslugiwac nie bedzie ?

>Google wyjaśni Ci, co to jest "jakis MPU-401" i "FM czy OPL, czy jak to
>sie tam nazywa"

Cos tam wyjasnilo, wole uzyc obu nazw, bo moze ktos lepiej
zorientowany kojarzy tylko jedna.

J.