Re: Netbook ze "stonki"

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 01:57:37 MET DST

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:hup97r$c97$1@mx1.internetia.pl...

> A Tobie co przeszkadza na takim sprzęcie i korzystaniu ze Startera?
> A plusów nad XP jest dużo, genialny pasek i tray - na takim małym ekranie
> tym bardziej się sprawdza, łatwość w wyborze połączeń sieciowych a to
> sprzęt wybitnie mobilny, fajne rozmieszczanie okien na pół chociaż nie
> wiem czy to nie należy do Aero, biblioteki. To wszytsko i inne rzeczy
> wpływają że system jest przyjaźniejszy na takim małym komputerku to się
> właśnie liczy.

Przeszkadza mi ograniczenie do trzech uruchomionych programów :) Win słono
kosztuje i takie ograniczenia sÄ… bezczelne IMHO :) Mam tam gdzie plecy sie
kończą "genialny pasek i tray" gdy muszę się zastanawiać co zamknąć żebym
otworzyć co innego mógł :) Przyjaźniejszy jest raczej system bez bzdurnych
ograniczeń.