Re: Netbook ze "stonki"

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 01:46:01 MET DST

W dniu 10 czerwca 2010 01:16, Santana pisze:

> Zdajesz sobie sprawe z ograniczeń startera? Co się robi przyjemniej?
> "takim komputerku" to właśnie na XP się przyjemniej pracuje :)
> Ubolewanie nad Aero sugeruje jednak teoretyka nad praktykiem ;)

A Tobie co przeszkadza na takim sprzęcie i korzystaniu ze Startera?
A plusów nad XP jest dużo, genialny pasek i tray - na takim małym
ekranie tym bardziej się sprawdza, łatwość w wyborze połączeń sieciowych
a to sprzęt wybitnie mobilny, fajne rozmieszczanie okien na pół chociaż
nie wiem czy to nie naleĹĽy do Aero, biblioteki. To wszytsko i inne
rzeczy wpływają że system jest przyjaźniejszy na takim małym komputerku
to się właśnie liczy.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?