Re: Bezprzewodowe myszki klawiatury

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 11:20:39 MET DST

"JFK" <nospam@onet.pl> wrote in message news:hugcm5$5pa$1@news.onet.pl...
> Mam pytanie: jaka jest rozpiętość czasu działania urządzeń bezprzewodowych
> typu myszka czy klawiatura ?
>
> Zakładam użytkowanie użytkowanie 6h dziennie.
>
> Mam zestaw klawiatura + myszka bezprzewodowa pewnej firmy, przy takim
> użytkowaniu żywotność myszki wynosi max tydzień, klawiatury znacznie
> dłużej.
> Problem w tym że czytam w necie o myszkach które potrafią podobno
> wytrzymywać 2-6 miesięcy na komplecie baterii, czy to możliwe ?

Klawiatura jakas microsoftowa dziala juz z pol roku na dwoch AAA, producent
podaje do 2 lat nawet.

Mysza Sidewinder X8 ponad tydzien po 5-6 godzin dziennie, z tym ze ma zwykly
akumulator AA i mozna ja ladowac podczas pracy, wiec w niczym padnieta
bateria nie przeszkadza ani nie kosztuje.

Pozdrawiam
Kamil