Re: Bezprzewodowe myszki klawiatury

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 17:32:53 MET DST

Proces JFK <nospam@onet.pl> zwrócił błąd:

> Zakładam użytkowanie użytkowanie 6h dziennie.
>
> Mam zestaw klawiatura + myszka bezprzewodowa pewnej firmy, przy takim
> użytkowaniu żywotność myszki wynosi max tydzień, klawiatury znacznie dłużej.
> Problem w tym że czytam w necie o myszkach które potrafią podobno
> wytrzymywać 2-6 miesięcy na komplecie baterii, czy to możliwe ?

U mnie jest prosta mysza Logitech m550, kupiona ponad miesiąc temu i
ciągle działa. Dość intensywnie wykorzystywana (Left 4 Dead średnio parę
godzin dziennie, nie mówiąc o innych sprawach). Tyle że producent
podaje, że ma wytrzymać ponad rok (15 miesięcy na dołączonych bateriach)
więc na razie po prostu w normie.

O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8