Re: Maszyna do pisania

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 00:18:25 MET DST

> Potrzebny mi laptop mający służyć głównie do pisania, dodatkowo
> internet, muzyka, filmy, okazjonalnie może starsze gry.

Najbardziej wymagającym zastosowaniem będzie prawdopodobnie internet -
badziewne bajery we flashu sprawiają, że kilkuletnie laptopy zaczynają się
dławić.

Ogólnie poleciłbym Toshibę, bo mam bardzo dobre doświadczenia względem ich
trwałości (upadek na asfalt z jadącego samochodu z otwartym ekranem - nic
się nie stało oprócz rys i pęknięć; tzn. dalej działało wszystko :)). Jednak
jeśli chodzi o trwałość/jakość klawiatury, poleciłbym coś innego. W co
najmniej dwóch Toshibach, z którymi miałem do czynienia uszkodziły się
zatrzaski od kilku klawiszy i miałe one potem tendencję do wypadania.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]