Re: Seagate External FreeAgent Desk 1TB - diagnostyka, padaka?

Autor: xantos <dd_at_tlen.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 13:09:26 MET DST

> Podłączyłem, wykryło go tak samo jak wykrywa pendrive-a i był widoczny
> jako
> zewnętrzny dysk 930GB NTFS.
> Zacząłem wrzucać na niego pliki i się po kilku minutach wyłączył i
> komunikat, że nie można skopiować plików.

Miałem tak samo przy starej płycie głównej.Teoretycznie był tam USB 2.0
Co ciekawe mogłem kopiować z tego dysku bezproblemowo,ale już wrzucać na
dysk
się nie dawało (zawiecha po kilku minutach.)
Musiałem dokupic kontroler usb na PCI. Wtedy kopiowanie szło sprawnie.
Ostatecznie zmieniłem płytę główną i problemy znikły.