Re: Seagate External FreeAgent Desk 1TB - diagnostyka, padaka?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 12:54:12 MET DST

Użytkownik "jędrek" <jedrek@jedrek.pl> napisał w wiadomości
news:4c07887b$0$19180$65785112@news.neostrada.pl...
> http://www.komputronik.pl/index.php/product/60253/Notebooki_i_netbooki/Akcesoria/Seagate_External_FreeAgent_Desk_1TB_USB_2_0.html
>
> Podłączyłem, wykryło go tak samo jak wykrywa pendrive-a i był widoczny
> jako
> zewnętrzny dysk 930GB NTFS.
> Zacząłem wrzucać na niego pliki i się po kilku minutach wyłączył i
> komunikat, że nie można skopiować plików.
> Teraz go coś nie chce zobaczyć system, tak jakbym nic nie miał podłączone
> do
> USB.
> [...]

Możesz podiagnozować, ale jak dla mnie jest do reklamacji
Właśnie ze względu na 7200.11 nie kupowałem Seagate.
Mam Samsunga 1TB i ma się bardzo dobrze i o wiele ładniej wygląda (kwestia
gustu), tak samo szybki a tańszy i mniej pradu żre (dysk serii EcoGreen).
Poza tym 2.5 cala Toshiba 500GB, Seagate FreeAgent Go 320GB też bez żadnych
niespodzianek działają.
Pozdrawiam.

--
Irokez