Re: Sterowniki pod XP

Autor: Bucki Jan <bujan_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 May 2010 - 19:15:55 MET DST

Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> :

> Nie zapominaj o tym, że drivery trzeba instalować o odpowiedniej
> kolejności. Chipset, grafika, lan i inne peryferia. Z tego co widzę,
> to masz spore problemy więc jeśli już chcesz to koniecznie sam zrobić
> to skorzystaj z narzędzia, które same wyszuka i zainstaluje Ci
> sterowniki: http://www.drivershq.com/Download.aspx

Dzięki za linka.
Co do instalacji itp, to nie pierwszy raz to robię i potrafie sobie
poradzić, ale w tym przypadku ręce opadały. Pobierałem oryginalne sterownki
z HP i pudło oraz z wielu innych miejsc i też kicha, wszystkie nie działały
pod tym lapkiem z serii dv600(dv6700). Poradziłem sobie inaczej i znalazłem
te drivery. Jesli chodzi o grafikę, audio, karte sieciową itp. to zawiera w
sobie plik instalacyjny od karty grafiki Nvidi. Np. karta sieciowa jest
zainstalowana jako ent....nVidia itd. Dzwoniłem do pomocy HP i potwierdzili,
że to "wszystko" jest w tym jednym pliku, ale ciekawi mnie dlaczego HP
umieszcza na swojej stronie sterowniki skopane, za co nawet nie powiedzą
"przepraszam"

Pozdrawiam
Jan Bucki