Re: Sterowniki pod XP

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Mon 31 May 2010 - 14:19:39 MET DST

On 29 Maj, 22:09, "Bucki Jan" <bu...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
> Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem
> Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać
> do niego sterowników.
> Są tuhttp://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=228&lc=en&cc=p...
> ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować kary
> grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie wskazuje
> (nie widzi jej) jaki to model.
>
> AMD 64 Athlonx2,  karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

Nie zapominaj o tym, że drivery trzeba instalować o odpowiedniej
kolejności. Chipset, grafika, lan i inne peryferia. Z tego co widzę,
to masz spore problemy więc jeśli już chcesz to koniecznie sam zrobić
to skorzystaj z narzędzia, które same wyszuka i zainstaluje Ci
sterowniki: http://www.drivershq.com/Download.aspx