Re: Komputery z Castoramy

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 May 2010 - 18:32:40 MET DST

Dnia 30-05-2010 o 10:42 Maciek napisał na pl.comp.pecet:

> Jeżeli uważasz, że ktoś coś robi źle, to zrób to lepiej, a nie _tylko_
> krytykuj. Od krytykowania to zawsze mieliśmy dużo specjalistów.

Ale ja nie dam rady sam naprawić wszelkiego zła! Nie rozumiem dlaczego
miałbym siedzieć cicho?

> Najwięcej jest krytykujących ekipę rządzącą, prezydenta itd - spory
> procent tej grupy nie bierze nigdy udziału w jakichkolwiek wyborach :->

Świetne porównanie :)
To tak jakbym nic nie kupował (nie był klientem), a krytykował (choć
również nie rozumiem dlaczego nie można w ten sposób zaprotestować np
nie chodząc na wybory, czy nie kupując). Tylko że Wy - analogicznie -
każecie mi zacząć rządzić lub nawet zostać prezydentem! :)

--
WiesłaW
Opera Mail