Re: Jaki komp do Gier do 2500z?

Autor: Dysiek <brak_at_brak.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 17:37:21 MET DST

> Bo rzeczywiscie wielka filozofia jest podpiac komputer do TV. Tak jak ktos
> tutaj napisal - konsole to swietny wynalazek tylko, ze obecnie to co jest
> na rynku jest przestarzale.

Nie wiem jak tobie, ale mi sie nie chcialo nigdy taszczyc blaszaka, zeby go
podpinac. Laptopa sie zdarzalo, ale do niego nie potrzeba klawiatury, myszki
i wiekszosci okablowania. Do grania jak dla mnie tylko konsola (na PC
zostaja strategie) pomimo mniejszych mozliwosci graficznych niz wypasiony
PC.

Pozdrawiam
Dysiek