Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 27 May 2010 - 13:54:59 MET DST

"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message
news:1en1d7-bhi.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
> to zdanie jest bez sensu. Jesli potrzebujesz kolor ale nie zalezy ci na
> jakosci to laser jest idealnym rozwiazaniem.
> Tyle ze maly to raczej nie bedzie...

to raz,
a dwa - w cenie kolorowego lasera to mam z 10 tanich atramentowek

jaki jest sens kupowac kolorowy laser do kilkunastu wydrukow tygodniowo?
przeciez nizsze koszty nigdy nie zrekompensuja ceny zakupu (najtanszy jaki
widze to 750 pln i pewnie eksploatacja kosztuje tyle co dobrej atramentowki)

ja szukam czegos takiego jak brother (4 pojemniki tuszu na 500 stron to
jakies 15 pln czyli tyle co papier - koszt wydruku 6 groszy za strone
w tym papier!) tylko niestety mniejszego (chociaz z tego co widze prosciej
bedzie wykombinowac jakas polke i wrocic do sprawdzonego rozwiazania)