Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 04:35:22 MET DST

m4rkiz in news:d35f7$4bfd28a8$59641a9e$24656@news.upc.ie
[.........]
> drogo, takie moduly na ebayu mozna upolowac za 1-2 euro plus drugie
> tyle za przesylke,

ups, w zyciu na ebayu nie kupowalem :)
a widzisz teraz tam takie kosci?
z tym, ze pamietaj, ze to sa "srednio" teraz typowe kosci sdram +do
laptopa -> moze stad ta cena w PL. Ale jesli na ebayu sa prawie za darmo...

> za 500 zlotych mozna miec juz calkiem sensownego laptopa z 1-2GB ddr2

np.

> (a i procesory znacznie lepsze), wiec warto
> przemyslec czy jest sens dokladac do obecnego zabytku az 90 pln za
> jeden modul z przesylka

ten laptop do ktorego mam kupic, to compaq armada m700, chodzi na allegro za
okolo 400, ponad 400.