Re: ktore pamięci? Samsung, Micron, IBM i KingMax

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Thu 27 May 2010 - 01:21:13 MET DST

> osobiscie bralbym IBM czy Samsunga - pierwsze ze wzgledu na renome,
> drugiego
> ze wzgledu ze produkuje moduly ze swoich kosci a elektronika samsunga
> uchodzi
> dosyc za dobra

Moje doświadczenia:
- discman Samsung padł sam z siebie (elektronika)
- MP3 Samsung padł sam z siebie (elektronika)
- monitor LCD Samsung padł sam z siebie (elektronika)
- monitor CRT Samsung - był OK przez 7 lat
- nagrywarka CDRW Samsung - była OK przez 2 lata

60% padalności sprzętu Samsunga nie przekonuje mnie do ponownego
zainteresowania marką...

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]