Re: Hermetycznosc zasilacza do lapka.

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2010 - 12:25:35 MET DST

Użytkownik "Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:sn4nv5hn36a7hn0144i1jm2ituen1ptp8e@4ax.com...

> Dokladnie, przy rozwiazaniu mlotkowym :) jest szansa ze sie cos
> oberwie, dlatego trzeba miec wprawe, by rozlupac zasilacz w 1-2
> podejsciach, bo pozniej moze byc grzechotka i jest wiecej do
> naprawiania.

Ja hardkorowo stalowy młotek uderzam cieńszą częścią młotka w miejsce
sklejania.
Patrząc na solidność środka mojego HP, zalane prawie w całości jakimś białym
silikonem,
raczej nie powinno się nic oberwać.
Zrobiłem to w sobotę z dobrym (na razie skutkiem). Same przewody i końcówka,
 ta do laptopa, z zasilacza HP - to porazka.

Artur(m)