Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Wed 26 May 2010 - 12:13:44 MET DST

"Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote in message
news:htimbp$qdd$1@news.onet.pl...
> Multitasking na zasadzie: do każdego zadania osobny sprzęt ;-)

no ale ja własnie jestem na etapie redukcji sprzętu a nie jego mnożenia..
:-)
z 2 stacjonarnych, 2 laptopów i 1 netbooka + router+NAS + troche
specjalistycznego sprzętu do pracy (na 2 osoby) do dziś udało mi się już
pozbyć 1 stacjonarnego, laptopa i netbooka a wszystko działa conajmniej tak
samo dobrze jak wcześniej tylko mniej prądu żre i mniej miejsca zajmuje :-))

no tylko ten nieszczęsny mediaplayerek głowe mi zawraca

pzdr
b.