Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 25 May 2010 - 20:18:19 MET DST

Proces Grzegorz Krukowski <registered.user@op.pl> zwrócił błąd:

> Cholera, powiem to mojej, może się wtedy zepsuje ...

PS3 tamtej generacji były, są lub będą w serwisie :) Ale lepiej nie
mówić, po co ktoś/coś ma się denerwować. Może zdążysz się pozbyć
wcześniej i ktoś inny zaliczy serwis. Poza tym update firmware można
robić bez serwisu, i nowy update usuwa tę możliwość, tzn. Other OS. Na
pewno część ludzi zrobi to nieświadoma konsekwencji.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8