Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 25 May 2010 - 20:08:25 MET DST

Proces vDon <vondonaldo@onet.eu> zwrócił błąd:

> Na naklejce czy rzeczywisty zmierzony?

> Może ze starszymi technologicznie kartami a la GTX260. Przy nowszych
> konstrukcjach wygląda to DUŻO lepiej i energooszczędniej. Dla przykładu
> zużycie dla zestawu (jednostka główna bez monitora i peryferiów): Phenom
> II x4 945 + HD5750 + 4 GiB RAM. Bez obciążenia (WWW, edycja tekstu) ~ 70
> W, pełne obciążenie wszystkich rdzeni ~ 130 W, w grach 3D średnio 120 -
> 140 W. Praktycznie nie sposób było w normalnej eksploatacji przekroczyć
> 150 W, nawet chwilowo.

Ja wiem czy tak dużo... GTX260 w wersji 55nm zjada mniej w idle, i
niewiele więcej przy pełnym obciążeniu niż Radeon HD5770, będąc przy tym
od tego Radeona trochę mocniejsza. Pytanie ile czasu komputer stoi na
jałowym biegu a ile pracuje naprawdę (w sensie - gra).

Osobiście jednak brałbym HD5850, tylko trochę pewnie budżet trzeba
będzie zadłużyć.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8