Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 25 May 2010 - 14:34:12 MET DST

PesTYcyD pisze:
> Czołem,
>
> Trochę się pogubiłem w rynku pecetowym i proszę o poradę. Składam kompa
> dla syna mojego kuzyna. Ich budżet to plus minus 2500 (może być z małą
> górką) Komp jest w 100% do gier co można złożyć od podstaw w tej cenie?
> Muszę się zmieścić z monitorem. Intel czy AMD, nvidia czy ATI jest mi
> obojętne. Liczy się wydajność w grach.

Zakładajac koszt jakiejś panoreamy LCD rzedu 22-23" na ok 500-700 zł
pozostaje kasa na budzetowy komp (nie interpretować badziewny) i
srednio-mocną grafikę (typu GTX260/HD5770). MoBo brałbym raczej jakiegos
Gigabyte'a, tylko musisz zdecydowac czy wchodzisz w AMD czy Intel'a
(niedawno ktos udowodnił na tej grupie, że w tym przedziale cenowym
jednak AMD ma wiecej do zaoferowania) - ja osobiscie składałem cos
podobnego na Intelu Dual Core E5300, 4GB RAM Kingston DDR2 800, zasilacz
chieftec OEM 400W, Samsung F3 500GB (HD502HJ) itp Komp wyszedł włąsnie
za ok 1800 zł (razem z tania budą).

Pzdr, OMSON