Re: Jaki komp do Gier do 2500zł

Autor: lelec <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Tue 25 May 2010 - 18:56:30 MET DST

On 25 Maj, 15:39, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "PesTYcyD"

> A co to ma wspólnego z kradzieżą?
>
> --
> \------------------------/
> |  K...@epsilon.eu.org   |
> |http://epsilon.eu.org/|
> /------------------------\

Co to za dyskusja jest? Jakieś przedszkole? Kradzież to kradzież i
koniec!
Internet nie jest anonimowy, a wy sobie chodzicie po pl.comp.pecet jak
po głównym bulwarze
miasta i chwalicie się, jak to kradniecie co popadnie. Myślicie, że
ludzie lubią złodziei?
Takim zachowaniem na pewno nie przysparzacie sobie autorytetu na
grupie.

Zaciekawił mnie też fakt, że ów pecet za 2k5 pln nie został wyposażony
przez nikogo
w ... system operacyjny (nie licząc linuxa, który dla gier nie
stworzony, a jak ktoś twierdzi inaczej,
niech mi wymieni 5 nowych tytułów z wersją na ten os).
250 czy 350 pln za system operacyjny to nie jest jakaś straszna kasa,
no i można przed znajomymi zaszpanować, hehe :).

Ja nie z tych, co od razu kamienie rzucają; po prostu chciałem wam dać
do myślenia!

Serdeczne pozdrowienia