Re: Hermetycznosc zasilacza do lapka.

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 25 May 2010 - 10:50:50 MET DST

W dniu 2010-05-25 10:20, ąćęłńóśźż pisze:
> Klasyka:
> właśnie przeciera się kabelek 15 volt dokładnie przy wyjściu z obudowy laptopowego zasilacza.
> Dla naprawy kabelka (fizycznie to jest zapewne przewód koncentryczny) koniecze będzie "rozklejenie" obudowy zasilacza.
> Jak i czym ugryść tę obudowę??
Jak już ktoś napisał - młotkiem (gumowym), albo moja metoda - wkład do
noża do tapet (taka ostra blaszka) w imadło, na tym ostrzu opieram
obudowę zasilacza, tak by ostrze weszło w szparę na łączeniu, i z góry
młotkiem gumowym pierdut!. I tak w paru miejscach, im więcej tym lepiej,
by rozkleić maksymalnie duzy obszar. Przeważnie łączenie się rozkleja
prawidłowo, bez śladów zewnętrznych, lub pęka ale tylko część wewnętrzna
zakładki - da się później skleić (prawie bez) widocznych śladów.
Lepsze to niż walenie w cały zasilacz i liczenie na jego skrętność by
zerwać zgrzew/klej - bo to grozi urwaniem paru elementów większych a na
delikatnych drucikach, typu cewka czy dławik...