Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 24 May 2010 - 00:08:06 MET DST

Bartek Więcek pisze:
> Witajcie,
> powiedzcie mi proszę jak w realnym świecie działa dwukierunkowy kabel
> USB którym mozna polaczyć ze soba dwa komputery w celu przegrania
> pomiedzy nimi danych??

Nijak nie działa, bo nie ma prawa działać - jeśli to jest USB.

Natomiast możesz mieć "kartę" sieciową podłączaną przez USB - i może
chodzić o jakiś dziwny wynalazek typu dwie takie "karty" sieciowe
połączone na stałe skrętką.

A działać to działa nie lepiej niż połączenie obu komputerów normalnymi
kabelkami sieciowymi.