Re: Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami

Autor: Olek <alexhawk_at_dupaonet.pl>
Data: Sat 22 May 2010 - 10:47:15 MET DST

On 2010-05-20 22:27, nomad@vp.pl wrote:

> Zrobiłem inny myk - wetknąłem odbiornik w port USB w monitorze i jest
> duuuuużo lepiej aczkolwiek nie jest tak jak być powinno. Zaczynają mnie
> irytować te bezprzewodowe zestawy.
>
> BTW. Sterte gazet usunąłem - wpływu nie zaobserwowałem. Żaden telefon
> także nie pojawił się - ani u sąsiada (pytałem). Powoli zaczyna mi
> brakować pomysłów. Chyba skończy się tym, że zestaw bezprzewodowy komuś
> sprezentuje a sam przeprosze się z kabelkiem.
>
> Pozdr.
> J.

a więc logicznie rzecz biorąc - jeśli odbiornik podłączony bezpośrednio
do komputera szwankuje, a podłączony dalej od obudowy (np. na kablu)
zachowuje się lepiej, problemu szukałbym w samym komputerze - a więc
jakiś podzespół emituje podobne pasmo częstotliwości.

Zrób doświadczenie - kup przedłużacz USB (zwykły kabel zakończony
gniazdkiem) i podłącz odbiornik na odległość - jest lepiej, teraz
zbliżaj do komputera i obserwuj zachowanie myszy...

pozdr
Olek