Re: Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami

Autor: <nomad_at_vp.pl>
Data: Thu 20 May 2010 - 22:27:33 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ht3itk$a01$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "nomad@vp.pl" <nomad@xxx.vp.pl> napisał w wiadomości grup
> Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
>
> Zbadaj widmo częstotliwości odbiornika klawiatury/myszki.

Zrobiłem inny myk - wetknąłem odbiornik w port USB w monitorze i jest
duuuuużo lepiej aczkolwiek nie jest tak jak być powinno. Zaczynają mnie
irytować te bezprzewodowe zestawy.

BTW. Sterte gazet usunąłem - wpływu nie zaobserwowałem. Żaden telefon także
nie pojawił się - ani u sąsiada (pytałem). Powoli zaczyna mi brakować
pomysłów. Chyba skończy się tym, że zestaw bezprzewodowy komuś sprezentuje a
sam przeprosze się z kabelkiem.

Pozdr.
J.