Re: Komputery z Castoramy

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Thu 20 May 2010 - 22:09:46 MET DST

W dniu 2010-05-20 22:01, bagno napisał/a:
> Użytkownik "Santana"<santana@interia.pl> napisał w wiadomości

> Ja na przyklad kupilem plyte i procesor a jak po 2 dniach doszedlem
> do wniosku, ze amd to jednak gowno to odeslalem. Bylo rozpakowane
> i uzywane. Nikt nie robil problemow.

Trafiłeś na nieświadomego swoich praw sprzedawcę lub sprzedawca
wcześniej określił w opisie swojej aukcji/sklepu internetowego możliwość
zwrotu (wolno mu)
W zwykłym sklepie jeśli produkt spełnia opisywane przez producenta
cechy, nie masz prawnie takiej możliwości (chyba że sprzedawca się na to
godzi ale to jego indywidualna decyzja nie wymuszona prawem)

--
Cz.