Accelero S1 i Crossfire

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_NOpocztaSPAM.fm>
Data: Thu 20 May 2010 - 08:24:10 MET DST

Witam,
Kupiłem to chłodzenie, ale nie przemyślałem jednej rzeczy :) Mianowicie
tego, że nie mam teraz możliwości połączyć radeona 4850 w CF :/
To chłodzenie mam tylko na jednej karcie i jak jest na dole to teoretycznie
jest ok, ale tylko teoretycznie, bo razem z wiatrakiem (które zresztą w
domyślnych ustawieniach są zbędne, karta utrzymuje się bez wiatraków między
405 a 65C! - domyślnie 60-100) blokuje mi dwa PCI, a jeden jest potrzebny.
Więc siłą rzeczy wolałbym by było na górze.
No i teraz pojawia się problem z tasiemkami. Znalazłem coś takiego do sli:
http://www.arctic-cooling.com/pics/compatibility/SLI_Flex_Long1.jpg

Czy ktoś wie gdzie można takie 12cm tasiemki kupić u nas? Najlepiej w
Wawie?

--
marcin