Re: Karty 3D

Autor: ptoki <sczygiel_at_gmail.com>
Data: Wed 19 May 2010 - 19:37:21 MET DST

On 18 Maj, 20:39, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

>   Przez kilkadziesiąt lat istnienia TV nie migało nawet 50Hz jednak w drodze
> ewolucji rynku reklamowego zmieniło się działanie ludzkiego mózgu.

Pitolisz.
W telewizorach uzywany jest luminofor o dluzszym czasie swiecenia. A w
monitorach luminofor swieci krocej.
Dlatego 50Hz w telewizji nie mruga tak strasznie a w monitorach
okropnie. Zrob se fotke przy tej samej migawce telewizora i monitora
CRT. Byle odpowiednio krótka I zobaczysz różnice.

--
Lukasz Sczygiel