Re: Zmiana pozycji wiatraka a jego trwałość

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 15:43:09 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości
news:hsmd0g$uhr$1@news.onet.pl...

> Nie powinno mieć to wpływu na jego żywotność. Prędzej zmienisz cały sprzęt,
> niż wiatrak się "wykręci". Tym bardziej, że jest to wiatrak niskoobrotowy.
> --

Wpływ napewno jakiś ma, ale na to pytanie nikt nie uidzieli sprawdzonej
informacji
Chociaz góry czy dół napewno nie ma takiego pływu jakby to był góra i bok- na
boku napewno bardziej sie zuzywa.
Podobnie jest z dyskami twardymi, chociaz im najbardziej nie odpowieda do góry
nogami. natomiast na boku tez tracą na zywotnosci względem normalnej pozycji
poziomej.