który hub USB z zasilaczem polecicie?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 02:56:25 MET DST

musze kupic drobiazg - _niewielkich_rozmiarów_ hub _z_zasilaczem_ (do
laptopa). Z zasilaczem, bowiem w porcie usb laptopa jest zbyt slaby prąd.
Mam juz taki niewielki,zgrabny hub,ale bez zasilacza, wiec z uwagi na ten za
slaby prad, nic nie dziala po wpieciu do huba.

Ale do licha nie moge sie zdecydowac, ktory z hubów na allegro wziąć [sa
tylko dwie strony warszawskie,interesuje mnie tylko pierwsza, mniej wiecej
do 40 zł]:

http://tinyurl.com/36fp4f4

1. swobodnie wystarczą w hubie 4 wejscia.
2. Gabaryty: zdecydowanie minimalizacja.
3. żeby tylko nie stal sie jakims wąskim gardlem w komunikacji dopinanego
sprzetu...

Może jakas podpowiedz: ktory?
wiem, ze to duperela,ale moze ktoś coś wie i nie kupie jakiegos totalnego
chłamu.
dzieki za podpowiedzi.