Re: Celeron D 3.2 (351) vs Pentium 4 HT 3.2 (640)

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 16 May 2010 - 01:40:01 MET DST

W dniu 2010-05-15 19:31, PC pisze:
> Mam dylemat. Zamiast sprzętu audio/video/radio używam komputera, który
> stanowi centrum multimedialne. Sprzęt oparty jest na płycie GA-8I915ME-GL i
> procku Celeron D 351, 3200 MHz, 1GB ram, GF7300GT. W zasadzie ta
> konfiguracja sprawdza się poza jednym - filmy Full HD. Zazwyczaj filmy
> oglądam bezpośrednio na TV bo ma USB i czyta prawie wszystko. Sporadycznie
> zdarza się, że nie obsługuje jakiegoś śmiesznego kodeka audio. Wtedy chętnie
> zapuściłbym film poprzez kompa podłączonego tego TV. Niestety Celeron nie
> [...]
Wymień kartę graficzną na jakiegoś najtańszego, nowego Radeona, który
sprzętowo zdekoduje Ci wideo. Widzę, że masz na płycie PCIe, więc nie
będzie problemów. Dobre będzie np. to:

http://www.agito.pl/karty-graficzne/gigabyte-radeon-hd-4550-512mb-ddr3-pci-e-box.0.339799.html?attr=248:394391&showAllAttr=248

Bezgłośne, tanie, ze sprzętowym dekoderem wideo, dodatkowo będziesz miał
wyjście HDMI bez żadnych przejściówek i z dźwiękiem.

--
Maciek