Re: Ukryta partycja

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 09:16:44 MET DST

Użytkownik "Jurek W" <jurwaw@klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hshudi$ljn$1@news.dialog.net.pl...
> Na ogół zakupując lapka z systemem nie dostajesz płytek. Program
> instalacyjny spreparowany na Twojego laptopa znajduje się na partycji
> ukrytej. Po zainstalowaniu systemu płyty, które mogą się przydać
> powinieneś sobie sam wypalić, bez wątpienia Twój laptop oferuje Ci tę
> możliwość. Poczytaj instrukcję. Wybacz dokładnej recepty Ci nie podam,
> Samsungów jeszcze nie używałem. Każdy z producentów laptopów z
> preinstalowanym systemem ma swoje rozwiązania specyficzne dla rodziny
> laptopów. Inaczej to wygląda w Acerach, inaczej w HP, bez wątpienia
> [...]
Siódemka jest 32 bitowa. Chodzi mi o to, że mogę przywrócić system, z
wypalonej płytki, czy też podczas uruchomiania wcisnąć F4. Zostaje wtedy
wyczyszczony dysk C i przywrócone całe oprogramowanie jakie było podczas
pierwszego uruchomienia komputera, ale zgodne z opcjami jakie wtedy
ustawiłem. Byłem o tym ostrzeżony: "Podział dysku na partycje jest możliwy
jedynie po pierwszym uruchomieniu komputera, funkcja ta nie będzie później
dostępna. Po zakończeniu operacji podziału na partycje nie można zmienić ich
rozmiarów. Dlatego operację tę należy przeprowadzać uważnie". Jak już
wspomniałem, w tej chwili taki podział dysku mi nie przeszkadza, ale czy tak
musi być wiecznie?

Pozdrawiam
Janusz