Re: Ukryta partycja

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Thu 13 May 2010 - 17:04:54 MET DST

Użytkownik "Jurek W" <jurwaw@klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hsf4lr$4f3$1@news.dialog.net.pl...
> Użytkownik "Janusz" <janusz1930@onet.pl> napisał w wiadomości grup

> Skopiowanie danych z partycji może się w praktyce okazać czynnością mało
> przydatną w przyszłości. Najrozsądniejsze będzie:
> 1. wykonanie zestawu płyt awaryjnych, przy użyciu aplikacji zakupionych
> razem z laptopem,
> 2. ewentualne wykonanie kopii ghostowej tej partycji. I tu kryje się pewne
> niebezpieczeństwo w zakresie jej przydatności. Ghost nie każdy rodzaj
> partycji potrafi odtworzyć. Czasami przed wykonaniem takiej kopii należy
> [...]

Sprawa przedstawia się tak: z laptopem nie otrzymałem żadnych płyt
instalacyjnych. Podczas pierwszego uruchomienia, pokazał się komunikat, żeby
dobrze zastanowić się nad wyborem języka i podziałem dysku na partycje, gdyż
jest to czynność nieodwracalna?!
Posiadam opcję przywrócenia stanu komputera w chwili zakupu, ale partycja D
pozostaje nieruszona. W tej chwili mi to nie przeszkadza, ale czy wiecznie
będę skazany na taki podział dysku? Zainstalowałem Partition Magik 8.0, ale
musiałem usunąć, ponieważ, dopiero po instalacji, ukazywał się komunikat, że
program jest niezgodny z systemem (Windows 7 Home Premium).

Pozdrawiam
Janusz