Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Wed 12 May 2010 - 20:52:29 MET DST

Dnia 2010-05-12 20:17, Użytkownik marfi napisał:

> Ja widzę trzy pomiary w jasno określonych warunkach - na czym polega
> ich "specjalność" i co niby ma wykazać?

Wedle naszego "specjalisty" od pomiarów jego procesor przy pełnym
obciążeniu nagrzewa się do 37 stopni.
Za jakiś czas link do zrzutu ekranu poinformował nas że procesor
ma jednak od 44 do 47 stopni.
I na koniec nasz specjalista stwierdził że to nie kłamstwa ani
manipulacja tylko sobie zmienił warunki pomiaru (obudowa otwarta/
zamknięta).

Pozdrawiam