Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 12 May 2010 - 22:34:59 MET DST

Dnia Wed, 12 May 2010 20:17:23 +0200, marfi napisał(a):

> Ja widzę trzy pomiary w jasno określonych warunkach - na czym polega ich
> "specjalność" i co niby ma wykazać?

Kolega Radosław ubzdurał sobie, że podając "fałszywe" wyniki chciałem w ten
sposób obrazić jego przegrzany CPU i stanął w obronie przyjaciela. Nie
dostrzegł absurdu takiej personifikacji kawałka elekroniki. Pogubił się
chłopak w tym wszystkim. Na siłę stara się trzymać fason zamiast przeprosić
za swoje chamstwo nieuzasadnione. Co tu komentować?

Dla Twojej informacji: sprawa poszła o to, że miernik z sondą w radiatorze
pokazał jakieś wartości, które nie pasowały do ideologii Radosława.
Oczywiste jest aby pomierzyć w ten sposób temperatury musiałem obudowę
otworzyć. Fotkę nawet pokazałem jak to mierzę i czym. Nadmienię, że w ogóle
nie chciałem niczego mierzyć - mówiłem o własnych obserwacjach bez
podawania liczb i tylko sprowokowany PIERWSZYM LEPSZYM sposobem to
pomierzyłem. Nie jestem w końcu żadnym testerem sprzętu co podkreślałem.
Zresztą operowałem mało specjalistycznym terminem określającymi
temperaturę: "letni".

Później ktoś zupełnie inny poprosił mnie abym sobie program zainstalował
odczytujący temperaturę bezpośrednio na rdzeniach procesora. Dał mi link do
tego programu, zrobiłem to i podałem tamtej osobie wyniki z programu.
Obudowa nie musiała już być otwarta, pomier odbył się bliżej źródła ciepła.
Wyniki wyszły nieco odmienne z oczywistych względów choć bardzo zbieżne (8
stopni różnicy i tylko dla 80-100% obciążenia).

Radosław uznał mnie za kłamcę, manipulanta a także stwierdził iż jeszcze
nie mam dowodu osobistego, czy jakoś tak :-D Teraz drwiąco określa mnie
specjalistą.

ADHD i trollostwo w czystej formie... chyba nie można tego inaczej
postrzegać?