Re: płytki cd/dvd plusy i minusy

Autor: Papa5merf <Pa_at_pa.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 15:09:35 MET DST

Órzytkownik "latet" napisał :

> Różnica ta jest dziś prawie tak mało istotna jak kolor okładki plytki :-)

no właśnie nawet dla mnie róznica jest ogromna, bo szybkość nagrywania jest
dla plusuf 2 razy większa!:O)
nie mam pojęcia jak te płytki widzą rózne stacjonarne czytniki cd/dvd?

> Jedyna naprawdę istotna sprawa to, że nie uda się skopiować nagranej po
> brzegi płyty "minus" na czystą płytkę "plus", co w pewnych pechowych
> okolicznościach może wkurzyć nieświadomego użytkownika. Po prostu "minusy"
> mieszczą kilka MB więcej.

gdyby różnicy prawie nie było to nikt by tych minusuf nie produkował i nie
sprzedawał, a o dziwo jakoś te minusy na rynku dominują niewiedzieć
czemu?:O)
pewnie jakiś powód jest, tylko ja go nie znam, dlactego mnie interesuej o co
chodzi?:O)
może minusy są trwalksze w kopiach zapasowych czy jak?:O)