Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 12:35:34 MET DST

Dnia Tue, 11 May 2010 10:52:08 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Tych jeszcze nie miałem w łapkach.
> A jaka jest temperatura ja go obciążysz (wszystkie jądra) tak na
> godzinkę ?

Nie mam bladego pojęcia gdyż nie jestem graczem. Najdłużesze okresy
wykorzystania procesora w mojej pracy sięgają kilku minut. Nie wiem o ile
wzrasta temperatura lecz radiator jest letni - poniżej potrzeby
uruchomienia aktywnego chłodzenia.

> Sugerujesz że za dwa lata będzie to popularna w sprzedaży karta
> graficzna ?

Sugeruję, że ma nadmiar mocy jak do zastosowań biurowych i to pewnie na
lata do przodu :-)