Re: p³ytki cd/dvd plusy i minusy

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 11 May 2010 - 12:15:26 MET DST

latet in news:hsb338$qdv$1@inews.gazeta.pl
> A kto by siê dzi¶ tym przejmowa³.

to jest o tyle istotne, o ile jest sytuacja,¿e istotne sa te czynniki:
http://www.cdrinfo.pl/artykuly/mountrainier/
tylko tyle mialo znaczyc to, co napisalem. i koniec :)

> My¶lê, ¿e jako¶æ danego no¶nika jest o wiele wa¿niejszym parametrem,

najprawdopodobniej; zwlaszcza przy dzisiejszych masowo kiepskich plytach

> ni¿
> jego typ. Ró¿nica w zabezpiezpieczeniu nadmiarowo¶ci± danych miêdzy + a
> - jest niewielka.

ale jest; i to bywa istotne. Niekiedy prawdopodobnie nawet nie zauwaza sie
tego.

> Ja mam powód - jako¶ dziwnym trafem w ostatnich miesi±cach trudno mi
> trafiæ na dobrej jako¶ci plusy, natomiast ³atwiej na minusy (Sony,
> Verbatim). Plusy od tych producentów, zw³aszcza Verbatima - bardzo siê
> pogorszy³y. Oczywi¶cie mam tu na my¶li wyniki testów PIE/PIF nagranych
> p³ytek.
> latet

u mnie koszmar - bywa, ze czy to verbatim, czy to sony, czy to... - polowa
paczki do kosza po tescie pie/pif.
Najczesciej - jesli juz - sprawdzaja sie plyty typu myd³opowid³o. Problemem
jest ich trwalosc.... Tajemnica.