Re: (OT) Ekspert od procków Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 10 May 2010 - 17:46:48 MET DST

"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message
news:96cad$4bded44c$59641911$18615@news.upc.ie...

> "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message

> ilosc cache sie owszem liczy, ale ZTCW to beda to zapewne roznice
> rzedu pojedynczych %, na pewno nie warte 200$ roznicy w tym przypadku
>
> nie umiem sie dokopac, ale bylo gdzies ciekawe porownanie e1200 z e2140
> w ktorym roznice w szerokiej gamie programow nie przekraczaly 1% (to sa
> takie same procki tyle ze maja odpowiednio 512KB i 1MB cache)

Dodam dla celów archiwalnych że wsadziłem w tego Della SC440 procek E2200
i działa bardzo dobrze... Dużo lepiej niż Celeron jaki tam siedział
fabrycznie.

Znalazłem w sieci że ktoś testował ten serwer też z serią E6300-E6700 ale są
one trochę droższe od E2200 a różnica pewnie niewielka, więc sam chyba
nie będę próbował.

Serwer dostał też 2 GB ramu 667MHz unbuffered z ECC i też działa OK.
Nie chciał działałać z pamięcią ECC typu buffered więc kupujcie tylko
unbuffered.