Re: Prośba o interpretację wydajności dysku.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 10 May 2010 - 17:42:38 MET DST

"Marek" v7o3it1put6u$.14lm1o975zmnw$.dlg@40tude.net

> Tak, to prawda. Z moich obserwacji również wynikło, że SSD są bardziej
> poprawne "ideologicznie" jedynie bo de facto nic nie wnoszą praktycznego a
> kosztują krocie. Za jakiś czas gdy ceny zaczną spadać i/lub transfery
> poprawiać będą one miały zastosowanie - póki co są głównie bajerem.

Za Jakiś czas... Toshiba (i inni, ale akurat Toshiba utkwiła mi w pamięci)
budowała malutkie dyski (małe jak ćwierćdolarówki) do telefonów czy kamer...
Wyparte zostały te dyski przez karty pamięci i już nikt nie ma nadziei na
powrót talerzyków do telefonów komórkowych czy do aparatów fotograficznych.

Chwila nieuwagi (producentów talerzykowatych -- goniących resztkami sił)
i SSD zatriumfują, grzebiąc bezlitośnie talerzykowate. Ale na razie na
tę nieuwagę nie możemy liczyć -- nadal HDD rozwijają się dynamicznie. :)
Z innej strony -- to, co zahamowało rozwój malutkich (gabarytowo malutkich)
dysków (czyli możliwości dzisiejszych aparatów fotograficznych czy kamer)
hamuje rozwój SSD -- po prostu ludzie potrzebują tanich, pewnych, masowych
pamięci, a więc HDD, bo SDD są nadal stosunkowo za małe gigabajtowo!!!

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'