Re: Kamerka bez podswietlania

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 09 May 2010 - 22:43:39 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hs74sv$n5d$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> CD. jak sobie wyobrażasz przesłać to przez net podczas wideorozmowy?
> (wiem ze lepsze kodeki zmniejszą objętość, ale tak 50% nie wiecej)
>
> JAkby te webcamy HD naprawdę działały tak jak ta moja kamerka, to było
> by super. Dzisiejszy monitoring typu 4 kamery pal + rejestrator kosztuje
> 2000zł. takie 4 webcamy+laptop wyszły w podobnej cenie, to jakość
> nagrań bije na głowę profesjonalne systemy do monitoringu. niestety, ta
> moja kamerka podłączona do monitoringu - widzi faceta, moze kolor
> włosów, czasem wąsa... Natomiast na nagraniu HD , jak sie uśmiechnie,

Jak to zwykle bywa na grupie - trzeba zaspokoic ciekawosc dociekliwych :)
Jakosc HD byla zyczeniem mojego dyrektora, a poniewaz nie chce mi sie
dyskutowac w temacie przydatnosci, wiec po prostu latwiej mi przyjac ten
parametr... Nawet tak naprawde nie czuje sie na silach, zeby sie
wypowiedziec, bo brak mi doswiadczenia w webcamach...
A dyrektor chce amatorskimi metodami sprawdzic, kto mu wrzuca smieci do
ogrodka :)
HD ma mu dac wieksza dokladnosc obrazu, a brak oswietlenia - nie ma sie
rzucac w oczy swiecaca, czy mrugajaca dioda w oknie...
A potem wykorzysta sobie kamerke do normalnych wideorozmow...

Nie kazcie mi prosze polemizowac, czy jest to dobre, czy nie... jego
pieniadze, jego decyzja, jego ryzyko...

> PS jak kupisz, i zobaczysz jak to działa, napisz na grupie. przyda sie
> taka informacja.

Zapytam, zapytam... Jesli bedzie co opisywac - bedzie ciag dalszy :)

Pozdrawiam
Michal