Re: Wymiana płyty głównej

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 09 May 2010 - 22:34:06 MET DST
Message-ID: <hs7680$ss3$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "tp" <tp_grupy_dyskusyjne@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:hs5ngi$k80$1@usenet.news.interia.pl...
> Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał
>
>> Ja uzywam tego do znakowania wlasnych komputerow, ktore normalnie nie sa
>> znakowane oraz do upraszczania automatycznej instalacji.
>>
>> Tylko nurtuje mnie - po co ci zmieniac nr seryjny... Bo czesto serwis nie
>> polega na informacjach elektronicznych, tylko na naklejce :D
>
>
> Mi nie trzeba zmieniać nr seryjnego. Po prostu lapek był w serwisie HP,
> gdzie rzekomo wymienili płytę główną na nową, a po zaledwie 2 miesiącach
> taka sama usterka wróciła. Wiec pytanie czy wymienili płytę główną
> faktycznie a nawet jeśli wymienili to na co wymienili.
>
> I tutaj wychodzi kwestia nr seryjnych - bo nadal są takie same.

Aha, no to sprawa jasna... czyli plyty ci nie zmienili - zaden autoryzowany
serwis (a przynajmniej zaden, ktory znam) nie zmienia numeru seryjnego,
poniewaz w przypadku wymiany komponentu musza go rozliczyc z producentem (bo
w jego imieniu naprawiaja). Rowniez normalna procedura przewiduje protokol z
naprawy, z informacjami, co zostalo zrobione, a w przypadku wymiany
komponentu podaje sie tez stary i nowy numer seryjny, zeby jasne bylo przy
nastepnych naprawach, z czym serwis ma do czynienia.

Pozdrawiam
Michal
Received on Sun May 9 22:35:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 09 May 2010 - 22:51:01 MET DST