Re: Samsung ML-2010P przestała drukować

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sun 09 May 2010 - 00:02:00 MET DST

Użytkownik "tp" <tp_grupy_dyskusyjne@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:hs4b82$ssi$1@usenet.news.interia.pl...
> Witam,
>
> Drukarka jak w temacie, podpięta normalnie do print serwera, ale przy
> druku po kablu USB to samo:
>
> Nie drukuje, a miga czerwona dioda Error.
>
> Toner jest OK - wyjmowałem i wkładałem,
> Inne zatrzaski są ok - jak wyżej otwierałem i zamykałem.
>
> Teraz pytanie - co może być przyczyną? Wykluczam programową, bo na 2
> kompach to samo. Dziwne jest, że wydrukowała 1 stronę chwilę wcześniej,
> zanim przestała drukować.
>
> Po podłączeniudo prądu i kompa dioda jest ok - tylko zielona, da się też
> [...]

Czerwona dioda to error czy toner? Mam jej następce i czerwona miga jak chce
nowy toner. I nie ważne czy jest wyczerpany czy nie :) Po prostu liczy
strony jak osiągnie określoną liczbe to koniec współpracy. Wszak drukarki
sprzedaje się z zasadzie po kosztach a klienta doi się na tonerach. Da się
to ominąć, ale to już sobie sam poszukaj w sieci. O ile to oczywiście
problem z tonerem. Mogła się przecież normalnie zepsuć.