Samsung ML-2010P przestała drukować

Autor: tp <tp_grupy_dyskusyjne_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 May 2010 - 20:41:06 MET DST

Witam,

Drukarka jak w temacie, podpięta normalnie do print serwera, ale przy druku
po kablu USB to samo:

Nie drukuje, a miga czerwona dioda Error.

Toner jest OK - wyjmowałem i wkładałem,
Inne zatrzaski są ok - jak wyżej otwierałem i zamykałem.

Teraz pytanie - co może być przyczyną? Wykluczam programową, bo na 2 kompach
to samo. Dziwne jest, że wydrukowała 1 stronę chwilę wcześniej, zanim
przestała drukować.

Po podłączeniudo prądu i kompa dioda jest ok - tylko zielona, da się też
wydrukować stronę testową korzystając z guzika na obudowie.

Pozdrawiam
tp