Re: Wymiana płyty głównej

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sat 08 May 2010 - 14:45:12 MET DST

tp wrote:
> Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał

> a właśnie, bo ja mówię o tym co pokazuje mi Everest. Niestety do płyty
> fizycznie się nie dostanę. A zakładam też, że numer seryjny ktory
> jest na spodzie lapka = numer płyty głównej, bo nie ma przecież
> osobnego układu podłączanego do płyty, który można przełożyć.
>
> Teraz mam taką tezę: jeśli w lapku wymienono w serwisie HP płytę
> główną na inną, nową, to numery seryjne powinny być inne, w innym
> wypadku wcale nie wymieniono płyty głównej.

O ile faktycznie kazda plyta glowna ma unikalny numer seryjny co w epoce
chinskiej taniej tandety wcale nie jest takie pewne
(tym bardziej ze to przeciez HP).
Pamietam kilka lat temu byla afera bo jakis producent kart sieciowych
wypuscil partie kart o takim samym adresie MAC :) wiec gdyby s/n plyt
glownych roznily
 sie tylko na nalepce obudowy to wcale bym sie nie zdziwil bo imho
uzytkownikowi s/n plyty glownej jest do niewielu rzeczy potrzebny ..