Re: Wymiana płyty głównej

Autor: tp <tp_grupy_dyskusyjne_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 May 2010 - 14:17:14 MET DST

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał

> Jesli komus bardzo zalezy, to przelutuje scalak w ktorym siedza zaszyte
> takie informacje (zgaduje, ze jest to jakis malenki eeprom) - ew.
> przeprogramuje jego zawartosc. Gorzej z oznaczeniami na samej plycie.

a właśnie, bo ja mówię o tym co pokazuje mi Everest. Niestety do płyty
fizycznie się nie dostanę. A zakładam też, że numer seryjny ktory jest na
spodzie lapka = numer płyty głównej, bo nie ma przecież osobnego układu
podłączanego do płyty, który można przełożyć.

Teraz mam taką tezę: jeśli w lapku wymienono w serwisie HP płytę główną na
inną, nową, to numery seryjne powinny być inne, w innym wypadku wcale nie
wymieniono płyty głównej.

Pozdrawiam
tp